Get Adobe Flash player

Novinka!

images/stories/sport_studio01b.jpg

Akce

AKCE SQUASH

- 50% sleva při pevné rezervaci - min. 1 hodina týdně po dobu 1 roku

Volejte 725 326 396

Zavolejte nám

mobil: 725 326 396

Pilates / BOSU / Hooping

Pilates / BOSU C.

Pilates - cvičení pilatesovou metodou

  • Cvičení Pilatesovou metodou vede k posílení a protažení svalů celého těla a snaží se při tom využít vyvážené spolupráce těla a mysli.
  • Cvičeni rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchaní.
  • Soustřeďuje se především na propracování hlubokých svalů zad, břicha, hýžďí – zaměřuje se na aktivaci centra síly (tzv. powerhouse).
  • Cvičebni jednotka probíhá převážně na podložce (tzv. mat work), kde je využito hmotnosti vlastního těla, což je ideální pro budování dlouhých štíhlých svalů.

BOSU

je zkratka pro ‘both sides up = obě strany nahoru‘. BOSU® Balance Trainer se může používat plochou stranou jak nahoru, tak dolů pro různé druhy balančních cvičení.

 

HOOPING

je skupinové cvičení s masážními obručemi. Při točení se aktivují břišní, zádové, bederní a hýžďové svaly. Masážní hrboly posilují krevní oběh a zrychlují metabolismus.

 


Rozpis cvičení

Ceník